Pakaian Muslim Murah Klik Di Sini

Kamis, 26 Juli 2018

Topik mana yang Terbaik?

Sekiranya anda baru menulis artikel untuk wang, anda mungkin tidak pasti tentang apa yang anda perlu tulis. Banyak penulis artikel baru bertanya "topik apa yang terbaik untuk menulis tentang?" Ia bergantung pada beberapa faktor yang berbeza.

Pertama, anda akan ingin bertanya kepada diri sendiri apa yang anda anggap sebagai "yang terbaik." Adakah anda ingin membuat wang yang paling banyak atau anda ingin menulis artikel yang mudah dan cepat untuk anda menulis? Seterusnya, siapakah yang anda menulis? Adakah anda menulis artikel untuk pelanggan atau untuk kegunaan peribadi anda sendiri? Jawapan kepada soalan-soalan ini boleh membantu anda menentukan topik yang paling sesuai untuk anda tuliskan.

Salah satu topik terbaik untuk anda menulis artikel adalah topik yang menarik minat anda. Sebagai contoh, adakah anda sentiasa mencari cara untuk menjimatkan wang dan mempunyai tip untuk berkongsi dengan orang lain? Adakah anda seorang pencinta haiwan? Apabila anda menulis mengenai topik yang menarik minat anda, penulisan mungkin kelihatan seperti menyeronokkan, berbanding kerja. Tidak ada yang lebih baik daripada membuat wang melakukan sesuatu yang anda nikmati.

Pada nota yang sama, adalah penting untuk mengetahui bahawa tidak semua artikel menjana wang atau jumlah yang sama. Sekiranya anda mempunyai kebebasan untuk memilih topik atau topik artikel anda sendiri, tulis pada topik yang popular atau permintaan. Untuk ini, anda mahu mengkaji musim dan produk popular untuk dijual. Adakah terdapat permainan video baru yang sangat dinanti-nantikan? Mengapa tidak memanfaatkan jangkaan dan menulis artikel yang memberi tumpuan kepada permainan? Anda juga mahu memeriksa musim-musim. Adakah Thanksgiving dan Krismas dengan cepat menghampiri? Mengapa tidak menulis beberapa artikel yang berkongsi tip membeli-belah bercuti?

Seperti yang dinyatakan sebelum ini, anda boleh mendapat manfaat daripada menulis mengenai subjek yang anda ketahui. Jika anda sudah biasa dengan komputer, telefon bimbit, konsol permainan video, dan perisian, anda boleh bekerja sebagai seorang penulis teknikal. Ini adalah salah satu laman web penulisan kandungan membayar terbaik. Pemilik laman web yang memerlukan kandungan teknikal untuk laman web mereka cenderung membayar lebih banyak untuk kandungan berkualiti yang tepat.

Bercakap mengenai artikel penulisan untuk membayar pelanggan, anda akan ingin membuka pilihan anda. Sama ada anda melawat laman web pembidaan dalam talian atau papan kerja dalam talian, anda akan melihat bahawa terdapat banyak projek yang terbuka dan dalam pelbagai topik. Apabila menulis artikel untuk wang, anda tidak semestinya perlu membuat keputusan mengenai tema atau niche dan melekatinya. Dengan memperluaskan cakrawala anda dan dengan bersedia menulis pada pelbagai topik, anda meningkatkan peluang anda untuk membuat wang.

Sekiranya anda ingin menulis artikel untuk diri anda untuk diposkan di laman web atau blog, mungkin lebih baik untuk mempunyai satu topik yang ditetapkan. Ini memudahkan anda membuat wang, kerana anda boleh memilih iklan yang sesuai dengan tema utama laman web anda. Sebagai contoh, sebuah laman web yang memberi tumpuan kepada penjagaan haiwan peliharaan mungkin menghasilkan lebih banyak wang daripada sebuah laman web yang memfokuskan kepada tiga puluh topik yang berbeza. Luangkan masa anda memfokuskan dan menyempurnakan satu subjek dan kemudian pertimbangkan untuk berpindah ke tempat lain, membuat laman web atau blog baru untuk setiap topik.

Sebagai rekap, jika anda seorang penulis yang dibayar bekerja untuk orang lain, anda akan ingin menulis artikel mengenai topik yang anda berikan. Jika anda mempunyai kebebasan untuk menulis artikel anda sendiri, pertimbangkan isu-isu yang popular atau kontroversi pada masa itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.