Pakaian Muslim Murah Klik Di Sini

Kamis, 02 Agustus 2018

Tips yang Boleh Membantu Anda Menulis Artikel untuk Wang

Pernahkah anda mendengar bahawa anda boleh membuat artikel menulis wang dalam talian? Sekiranya anda ada, anda mungkin mahu memulakannya dengan segera. Walaupun hanya ada sesiapa yang boleh menulis artikel untuk wang, ada beberapa perkara yang anda ingin pertimbangkan. Titik-titik ini dapat membantu memastikan anda membuat artikel penulisan wang yang paling.

Cara terbaik untuk membuat artikel menulis wang adalah pertama untuk mengetahui pilihan anda. Sebagai permulaan, anda boleh menulis untuk orang lain. Individu atau syarikat ini akan dirujuk sebagai pelanggan anda. Pemilik laman web menyewa penulis artikel untuk menghasilkan kandungan yang unik untuk laman web mereka dan untuk pemasaran. Terdapat juga syarikat pengoptimuman enjin carian (SEO) yang menyewa penulis. Syarikat-syarikat ini pakar dalam pemasaran dalam talian, yang penulisan artikel memainkan peranan penting dalam.

Anda juga mempunyai pilihan menulis untuk diri sendiri. Cara mudah untuk bermula adalah menulis artikel yang boleh diletakkan di laman web atau blog. Terdapat juga pasaran dalam talian yang membolehkan anda menjual artikel anda. Malah, anda juga boleh mula sendiri! Terdapat dua kelemahan untuk menulis artikel untuk diri sendiri. Pertama, ia mungkin mengambil masa sebelum anda mula melihat wang. Kedua, jika anda membuat laman web atau blog anda sendiri, anda tidak hanya perlu menulis artikel, tetapi anda harus menghabiskan waktu memasarkan website anda.

Jadi, pendekatan yang patut anda ambil? Terdapat banyak penulis artikel yang melakukan kedua-duanya. Bahagikan masa anda secara merata supaya anda mendapat bayaran hampir segera dengan membayar pelanggan dan kemudian bekerja untuk membuat artikel anda sendiri. Apabila menulis untuk diri sendiri, terutamanya untuk laman web atau blog, anda boleh mendapatkan pendapatan pasif, yang bermaksud pendapatan akan terus menghasilkan lebih masa.

Oleh kerana banyak penulis artikel lebih suka menerima pembayaran secepat yang mungkin, anda mungkin mahu memperoleh beberapa pelanggan menulis. Untuk bagaimana anda boleh melakukannya, lawati papan kerja dalam talian. Terdapat papan kerja dalam talian, yang boleh didapati dengan carian internet yang standard, yang mengkhususkan diri dalam projek bebas, seperti menulis dan reka bentuk web. Laman web pembidaan dalam talian adalah satu lagi cara terbaik untuk mencari projek penulisan artikel. Anda mencari projek yang anda berminat, letakkan tawaran, dan tunggu untuk melihat apakah pembeli memilih anda.

Oleh itu, apa jenis projek penulisan artikel yang perlu anda cari? Ia bergantung kepada pilihan peribadi anda, dan juga berapa banyak wang yang anda ingin buat. Anda mungkin lebih mudah menulis artikel mengenai subjek yang sudah anda ketahui. Ini dapat membantu anda menulis lebih banyak artikel dalam tempoh masa yang lebih singkat, kerana anda mungkin tidak perlu menyelidik topik yang dipersoalkan. Pada nota yang sama, mengembangkan cakrawala anda. Topik yang anda tidak dikenali mungkin memerlukan lebih banyak penyelidikan tetapi mereka boleh meningkatkan peluang anda untuk membuat wang.

Untuk menulis artikel anda, beberapa laman web dan pemilik laman web memberikan anda borang untuk menghantar artikel anda melalui. Ini bagus, tapi disarankan agar anda mula menulis artikel dalam Microsoft Word. Mengapa? Kerana anda disediakan dengan cek ejaan dan program semakan tatabahasa. Ini dapat menangkap kesilapan anda dan menghantar kerja yang lebih berkualiti.

Walaupun dengan semakan ejaan dan program semakan tatabahasa, adalah penting untuk membaca bukti. Tidak semua program adalah 100 peratus bukti penuh. Juga, berhati-hati untuk klik secara tidak sengaja. Sesetengah program, seperti Microsoft Word, membolehkan anda menambahkan kata-kata ke program mereka. Jika anda secara tidak sengaja menambah perkataan salah eja, ia tidak akan diiktiraf sebagai salah lagi. Sekurang-kurangnya, anda perlu membaca semua artikel dua kali. Sesetengah mencadangkan bukti proofing sekali dalam senyap dan sekali gus.

Langkah-langkah yang disebutkan di atas adalah cara terbaik untuk memulakan dengan membuat artikel menulis wang. Sebagai peringatan, anda akan menerima bayaran yang lebih cepat apabila mencari klien untuk bekerja dengannya, tetapi anda boleh membuat pendapatan pasif dengan menggunakan artikel anda sendiri di blog, laman web isi kandungan, atau laman web pihak ketiga dengan program perkongsian pendapatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.