Sabtu, 26 Maret 2016

Nissan X-Trail Mobil SUV Tangguh dan Sporty Terbaik


Nissan X-Trail Mobil SUV Tangguh dan Sporty Terbaik Walaupun mendapatkan jauh dari hiruk-pikuk kehidupan bandar adalah salah satu sebab keluarga memilih untuk pergi perkhemahan, untuk kanak-kanak – ia pengembaraan muktamad. Jika anda merancang perjalanan perkhemahan keluarga pada musim panas ini, berikut adalah beberapa tips yang akan memastikan percutian anda adalah kedua-dua pengalaman yang selamat dan menyeronokkan. 1. persiapan Pra-perkhemahan. Jika anda mempunyai anak kecil, anda mungkin mahu untuk memilih khemah yang akan menampung semua jika anda selesa. Sebaliknya, jika anda berkhemah dengan kanak- kanak yang lebih tua, ia mungkin idea yang baik untuk membeli khemah anak anjing tambahan untuk memberi mereka beberapa rasa kemerdekaan.
Anizan Google Adsense Alternative, Satu lagi tip yang besar adalah untuk mengamalkan memasang khemah di belakang rumah anda untuk mengelakkan membuang masa di tapak perkhemahan. 2. Memilih tapak perkhemahan. Bergantung kepada sama ada anda membuat keputusan untuk “ia kasar” atau memilih Tapak perkhemahan yang berdekatan dengan kemudahan, anda boleh menyelidik tapak perkhemahan banyak talian yang menawarkan maklumat yang komprehensif mengenai kawasan itu. Ini akan membolehkan anda untuk membuat keputusan bukan sahaja apa peralatan, pakaian, dan makanan yang perlu anda ambil, tetapi ada kawasan dan tempat yang menarik dan juga mendaki. Pastikan Tapak perkhemahan yang anda pilih adalah kawasan 
Tapak perkhemahan rasmi. Lebih-lebih lagi, apabila menyelidik tapak perkhemahan ia adalah idea yang baik untuk mencari kawasan- kawasan yang berada di tanah tinggi. Oleh itu, jika hujan, khemah dan peralatan anda tidak akan menjadi air dibalak. 3. Buat senarai semak. Ini sangat penting untuk memastikan anda tidak lupa apa-apa pada perjalanan perkhemahan anda. Antara barangan pada senarai semak anda, beberapa perkara yang lebih penting yang anda perlu ialah: * Gear memasak seperti kuali menggoreng, satu periuk sahaja, baldi, gril barbeku atau dapur, beg dengan Ziploc, dan peralatan memasak. Di samping itu, bekas makanan dan barang-barang dalam tin yang terbaik. Ia juga disyorkan bahawa anda menyediakan makanan di rumah dan pakej mereka di dalam bekas untuk perjalanan. Juga membawa air, pembuka tin, cerek air panas dan periuk kopi, dan lebih sejuk dengan satu blok ais. *
Nissan X-Trail Mobil SUV Tangguh dan Sporty Terbaik Pembungkusan pakaian yang sesuai juga penting. Bergantung kepada lokasi, memakai lapisan cahaya adalah idea yang baik dan juga pembungkusan beberapa baju sejuk dan jaket untuk waktu petang. Stoking tambahan, topi dan sarung tangan juga boleh diperlukan. Jika anda berniat untuk melibatkan diri dalam beberapa mendaki, but mendaki yang betul adalah perlu. * Beg tidur, kit pertolongan cemas, lampu suluh, telefon bimbit, beg sampah, kelengkapan peribadi, pelindung matahari, salap, peta kawasan itu, penghalau serangga, permainan untuk anak-anak, dan pakaian hujan. Untuk senarai semak yang lengkap tentang apa yang membawa pada perjalanan perkhemahan, terdapat banyak laman web yang menawarkan perkhemahan pelbagai cadangan. 4 Apabila anda sampai ke tapak perkhemahan, memilih kawasan untuk mendirikan khemah. Pastikan tiada batu atau serpihan di mana khemah akan ditubuhkan. Kebanyakan campgrounds akan menghantar tanda amaran atau arahan mengenai haiwan dan tumbuh-tumbuhan tertentu. Nissan X-Trail Mobil SUV Tangguh dan Sporty Terbaik 5.
 Apabila menyediakan unggun api, jika sesuai, pastikan ia ditubuhkan lebih jauh dari khemah. Selepas anda telah dipanggang di marshmallow, menyanyikan lagu- lagu, dan memberitahu cerita-cerita hantu; mencelupkan api sebelum tidur. Akhirnya, menikmati pengalaman perkhemahan keseluruhan. Tidur di bawah bintang-bintang, untuk berhubung dengan alam semula jadi, dan relishing masa yang dihabiskan bersama keluarga bukan sahaja membawa keluarga lebih dekat bersama-sama, tetapi kenangan pengalaman ini akan berlangsung selama-lamanya. anizan Google Adsense alternative.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.